Visma Sign
Inngå avtaler med elektronisk signering
Positive kundeopplevelser og effektivitet fremmer salget. Spar tid for selgeren med elektronisk signering av avtalen. Kunden kan godkjenne kjøpet med én gang.
Positive kundeopplevelser og effektivitet fremmer salget. Spar tid for selgeren med elektronisk signering av avtalen. Kunden kan godkjenne kjøpet med én gang.
Brukere har signert med Visma Sign
Bedrifter og organisasjoner har tillit til Visma Sign
I henhold til EU-direktivet er elektroniske signaturer fullt juridisk bindende.
Med Visma Sign er det enkelt å sende salgsdokumenter til kundene for gjennomgang og godkjenning. Kundene kan signere på dokumentet hvor som helst via nettet.
Betrakter kundene dine bedriften din som moderne, fleksibel og lett å gjøre forretninger med? Oppdater kundeopplevelsen med digital saksbehandling med Visma Sign.
Overfør elektronisk avtalen mellom partene, og lagre den forsvarlig slik at begge har tilgang til den. Etter signeringen oppbevares dokumentet i et arkiv – ingen dokumenter går tapt!
Vil du høre mer om elektronisk signering og hvordan Visma Sign kan hjelpe deg å komme i gang med den? Legg igjen en kontaktforespørsel, så kontakter vi deg så snart som mulig.
Elektroniske signaturer er tryggere og mer pålitelige enn underskrifter på papir. Dokumentet kan ikke endres i ettertid uten at dette blir oppdaget siden signeringen foregår ved sikker identifisering ved hjelp av bankkoder eller et mobil-sertifikat.
I henhold til EU-direktivet er elektroniske signaturer juridisk bindende.
Alle dokumenter og signaturer kan lagres. Du kan til enhver tid se hvem som har signert, tidspunktet for signeringen og hvilken signatur som mangler. Du kan til og med be om en bekreftelse på at mottakerne har lest dokumentet.
Vår unike struktur gjør det mulig å være nær det lokale markedet samtidig som vi deler vår verdensledende kompetanse på tvers av land, markeder og bedriftsgrenser.
Mer enn 1,8 millioner brukere i Norden har allerede signert med Visma Sign. Bli en del av denne voksende skaren ved å velge en prispakke som passer deg.
BASIC
80 KR / mnd
(960 KR / år) Inkluderer 60 signaturer per år. Ubegrenset antall brukere. Dokumentarkiv SMS-invitasjon: 2 kr per SMS Enhetspris etter 60 signaturene: |
PROFESSIONAL
250 KR / mnd
(3000 KR / år) Inkluderer 240 signaturer per år. Ubegrenset antall brukere. Dokumentarkiv SMS-invitasjon: 2 kr per SMS Enhetspris etter 240 signaturene: |
BUSINESS
550 KR / mnd
(6600 KR / år) Inkluderer 600 signaturer per år. Ubegrenset antall brukere. Dokumentarkiv Webskjemaer SMS-invitasjon: 2 kr per SMS Enhetspris etter 600 signaturene: |
BASIC
90 KR / mnd
(1080 KR / år) Inkluderer 5 signaturer / mnd. Ubegrenset antall brukere. Dokumentarkiv SMS-invitasjon: 2 kr per SMS Enhetspris etter 5 signaturene: |
PROFESSIONAL
300 KR / mnd
(3600 KR / år) Inkluderer 20 signaturer / mnd. Ubegrenset antall brukere. Dokumentarkiv SMS-invitasjon: 2 kr per SMS Enhetspris etter 20 signaturene: |
BUSINESS
650 KR / mnd
(7800 KR / år) Inkluderer 50 signaturer / mnd. Ubegrenset antall brukere. Dokumentarkiv Webskjemaer SMS-invitasjon: 2 kr per SMS Enhetspris etter 50 signaturene: |
Alle priser har 0 % merverdiavgift.
Vi tilbyr deg muligheten til å prøve elektroniske signaturer gratis og uten forpliktelser. Det er ingen automatisk bestilling etter endt periode.