Digital signering gjør det enkelt, raskt og effektivt å forenkle administrative oppgaver. Slik at du kan fokusere på det viktigste
Pålitelig partner for foreninger og stiftelser
Digital signering gjør det enkelt, raskt og effektivt å forenkle administrative oppgaver i organisasjonen.
Når du slutter å kjempe mot papirhauger, bidrar du til å beskytte miljøet. I tillegg får medlemmene dine en bedre opplevelse, siden det er raskt å fylle ut de nødvendige skjemaene.
Vi engasjerer hele tiden nye lærere og dette er en rask og sikker måte å få signert dokumentet både fra oss og mottaker. I tillegg brukes det til dokumenter som vi ønsker at ansatte skal signere at de har mottatt og lest.
AOF Vestlandet-Agder
Tre gode grunner til å velge Visma Sign
1.
Raskt og enkelt
Papirarbeid sluker overraskende mange arbeidstimer. Mange av dokumentene som sendes til signering gjennom Visma Sign, signeres ferdig samme dag.
2.
Sikker datainnsamling
Ved hjelp av webskjemaer kan du effektivt samle inn og oppdatere medlemsinformasjon, siden skjemaet kan fylles inn og signeres direkte på nettsiden til organisasjonen.
3.
Et sted for alle dokumenter
Alle dokumenter lagres trygt i 7 år i arkivet. Her kan alle parter som har signert, laste ned og studere disse dokumentene i etterkant.
Samle alle dokumenter
i Visma Sign
Innsamling av medlemsinformasjon
Med ferdige webskjemaer som legges til på nettsiden for signering, samler du enkelt inn ny og oppdatert medlemsinformasjon i samsvar med GDPR-forskriftene. Skjemaene kan signeres på nett ved hjelp av sterk autentisering. Visma Sign Forms -skjemaverktøyet gjør det enkelt å opprette nye skjemaer.
Administrativt arbeid
Møtereferater, avgjørelser, kontrakter … Det er mye å spare på å digitalisere administrative oppgaver i foreningen din. Du samler enkelt inn signaturer på forskjellige dokumenter med Visma Sign, og opptil 89 % av alle dokumenter signeres i løpet av et døgn fra signeringsforespørselen ble sendt ut.
Samarbeidsavtaler
Ved å bruke moderne verktøy blir det også lettere å samarbeide med nye partnere. Ikke la utdaterte papirbaserte avtaler hindre ditt neste samarbeid med donorer, sponsorer og andre selskaper.
Dokumenthåndtering
Med Visma Sign sitt digitale arkiv kan du spare store mengder hylleplass ved å arkivere samarbeidsavtaler, medlemsinformasjon og andre dokumenter. Alle dokumenter som er signert med Visma Sign, lagres automatisk i arkivet og kan enkelt behandles senere.
Slik samler du inn signaturene for møteprotokollen eller samarbeidsavtalen
1. Opprett og send dokumenter
Den som samler inn signaturene, oppretter dokumentet og sender en signeringsforespørsel via e-post eller SMS.
2. Autentisering
Underskriveren verifiserer seg med BankID. Den som samler inn signaturene, kan velge å tillate lett autentisering.
3. Signering
Signeringen utføres raskt og enkelt. De signerte dokumentene ligger tilgjengelige for alle parter som har signert, i Visma Sign-arkivet.
Over 60,000 selskaper stoler på Visma Sign
Ønsker du å se hvordan tjenesten fungerer i praksis? Du kan prøve Visma Sign gratis. Våre eksperter står klare til å hjelpe deg hvis du trenger mer informasjon.