Visma Sign + Severa

Fra signatur til lønnsomt prosjekt

Signer tilbud, inngå prosjektsavtaler, eller sikre at referansetillatelser er i orden med den sømløse integrasjonen av Visma Sign i Severa.

En vei fra signatur
til gjennomføring

Sikre effektiv håndtering av kunder og prosjekter i Severa, samtidig som du fikser signaturene med Visma Sign direkte i Severa.

Tilbud til Severa-kunder

Visma Sign-pakke som inkluderer integrasjonen -15%

Du får tilgang til tilbudet ved hjelp av våre spesialister.
Bare send oss en kontaktforespørsel, så hjelper vi deg med å velge riktig pakke.

Ta kontakt
Les kampanjevilkårene

Severa og Visma Sign er perfekte sammen

Sømløs opplevelse

Med integrasjonen kan du enkelt sende avtaler til elektronisk signering rett fra Severa. Lagring av signerte avtaler under kunder eller prosjekter gjør at all informasjon alltid er tilgjengelig på ett sted. Integrasjonen er utviklet i tett samarbeid mellom Visma Solutions ulike produkter.

Trygg signering

Visma Sign kan kreve identifisering med BankID fra underskriverne, noe som sikrer at dokumentet forblir uendret gjennom signeringsprosessen. Dokumentene lagres også trygt – slik unngår man at viktige avtaler blir liggende i e-postinnbokser.

Spar tid og penger, øk produktiviteten

Elektronisk signering reduserer ressursene brukt på signeringsprosessen. Med Visma Sign kan du enkelt følge med på signeringens fremgang i sanntid og sende påminnelser. De fleste dokumenter signeres samme dag som de sendes.

Ofte stilte spørsmål:

  • Hvilken Visma Sign-pakke trenger jeg?

    Du trenger Visma Sign Professional-, Business- eller Enterprise-pakken for integrasjonen.
  • Hvilken Severa-pakke trenger jeg?

    Severa Business-, Platinum- eller Enterprise-pakken kreves for integrasjonen.
  • Hvordan aktiverer jeg integrasjonen?

    Aktiver integrasjonen enkelt via Severas innstillinger: 1. Åpne integrasjonsinnstillingene i Severa ved å klikke på tannhjul-ikonet > Innstillinger > Integrasjoner > Visma Sign. 2. Tast inn organisasjonsnummeret ditt og klikk på Autoriser. 3. Deretter vil systemet henvise deg til å fullføre autoriseringen i Visma Signs innstillinger. 4. Klikk Godta for å aktivere integrasjonen. 5. Fullfør integrasjonsinnstillingene i Severa etter en vellykket autorisering. 6. Integrasjonen er nå klar til bruk!
  • Hva annet bør jeg vite?

    Din organisasjon må ha definert en standard signeringsansvarlig for Visma Sign-innstillingene i Severa. Dette sikrer at signeringsforespørsler alltid sendes til riktig person. Du må også ha en standardmappe definert i Visma Sign for de dokumentene som skal signeres. Opprett enkelt en ny mappe i Visma Sign via Dokumenter > Mapper > Opprett ny mappe.
  • Hvor finner jeg Severas support?

    Severas supportsider er tilgjengelige når som helst. Du finner dem her >
  • Hvordan signeres dokumenter?

    I Severa kan signeringsprosessen startes direkte fra kunde- eller prosjektkortet. Når integrasjonen er aktivert, dukker knappen Signer dokumenter opp i delen Filer og lenker både på kunde- og prosjektkortet. Signeringsprosessen er lik for begge kortene, og på et kundekort kan du også tilknytte dokumentet til et spesifikt prosjekt om ønskelig.
  • Kan jeg følge med på signaturstatusen i Severa?

    Ja, det kan du. Sendte dokumenter og deres status vises i delen Filer og lenker i Severa. Hvis et dokument er usignert, kan du klikke på dokumentnavnet for å laste ned en ZIP-fil med alle vedlagte filer. Når dokumentet er signert, kan de signerte dokumentene lastes ned som PDF ved å klikke på dokumentnavnet. PDF-filen inkluderer alle filer og signaturer.

Vil du vite mer om integrasjonen?

Vår spesialist kan vise deg hvordan integrasjonen mellom Severa og Visma Sign fungerer. Bare send oss en kontaktforespørsel!