Med Visma Sign er det enkelt å sende salgsdokumenter til kundene for gjennomgang og godkjenning. Kundene kan signere på dokumentet hvor som helst, gjennom nettleseren sin.
Betrakter kundene dine bedriften din som moderne, fleksibel og lett å gjøre forretninger med? Oppdater kundeopplevelsen med digital saksbehandling med Visma Sign.
Med Visma Sign sender du salgsdokumenter til kundene for enkel gjennomgang og godkjenning, og kundene kan signere på den enheten de måtte ønske. Alle dokumenter blir oppbevart trygt.
Rask dokumentdeling og signering av avtaler effektiviserer det viktigste stadiet i et salg: gjennomføringen av salget. På dette tidspunktet i salgsprosessen er det viktig at kunden kan gå over og godkjenne salgsdokumentene på en enkel måte.
Som selger forbereder du en kontrakt, sender den inn for signering og følger opp utviklingen i salget.
Spar tid for selgeren med elektronisk signering av avtalen. Kunden kan godkjenne kjøpet med én gang. Du finner avtalen i arkivet selv ved distansesalg og uklare omstendigheter.
Få et fleksibelt samarbeid. Overfør elektronisk avtalen mellom partene, og lagre den forsvarlig slik at begge har tilgang til den.
Bekreft ordren før betalingen direkte i salgsmøtet. Med elektronisk signatur kan begge parter føle seg trygge på at ordren vil leveres i henhold til avtalen.
Sørg for en positiv kundeopplevelse. Tilby kundene dine muligheten til å bli ny kunde hos deg og samtidig si opp tidligere avtaler hos andre. Hvis kunden din ønsker å si opp sin nåværende avtale, kan du tilby en moderne løsning for dette.
Håndter alle faktureringsavtalene bedriften din har, på ett sted. Godkjenn raskt nye avtaler, hold deg oppdatert på eventuelle endringer, og se gjennom dokumenter i det digitale arkivet.
Identifiser kundene dine på nett på en trygg måte. Tilby rett tjeneste til riktig kunde, og unngå eventuell misbruk av kortbetalinger.