Digital signering av dokumenter på null komma niks
Med Visma Sign kan du samle inn signaturer på avtaler, protokoller og regnskap, uavhengig av tid og sted. Glem papirløsninger. Ta i bruk digitale signaturer i dag. Det tar bare 5 minutter å komme i gang med tjenesten.
Enkelt å bruke
Alle dine ansatte kan benytte Visma Sign. Du kan enkelt og raskt samle inn signaturer, uansett hvor du måtte befinne deg.
Alle ferdigsignerte dokumenter lagres i virksomhetens digitale arkiv.
Trygt
Digitale signaturer fikk juridisk gyldighet allerede for 18 år siden. Signaturen kan alltid verifiseres i etterkant.
Visma Sign lar deg signere med enten lett eller sterk autentisering, avhengig av situasjonen.
Den kan tilpasses dine behov
Visma Sign er et verktøy for hele virksomheten. Du kan signere dokumenter fra personalavdelingen, salgsavdelingen eller administrasjonen, helt uten penn og papir.
Du kan til og med integrere Visma Sign i programvaren din, takket være API-grensesnittet.
Slik kommer du i gang
Det tar bare 5 minutter å opprette en Visma Sign-konto
Gå til registrering og opprett en Visma Sign-konto for virksomheten din. Oppgi først din egen informasjon og deretter informasjon om virksomheten.
Etter registreringen kan du legge til bedriftslogoen din og opprette de mappene og brukergruppene du måtte ha bruk for.
Send en forespørsel om signering
Velg dokument, velg mappen hvor dokumentet skal lagres, og legg til kontaktinformasjon for alle som skal signere.
Du kan sende dokumentet for signering via e-post, eller du kan benytte en kombinasjon av e-post og SMS.
Bruk webskjema til å samle inn signaturer
Du kan samle inn signaturer ved hjelp av et webskjema som du kan velge å legge til på nettsiden din.
Du kan for eksempel enkelt samle inn kundeinformasjon på bestillingsskjema som bekreftes med en digital signatur. Skjemaverktøyet inngår i prisen på tjenesten.